Ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Nyíregyházi Egyetem
4400 Nyíregyháza, Sóstói út 31/B
‘A’ épület 235.
Telefon: +36 42 599-400 (2803 mellék)
E-mail: ktfi@nye.hu; kesmarki.krisztina@nye.hu
Ügyfélfogadás:
Hétfő – Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30
Panaszkezelés szabályozása:
A képzésben résztvevők sérelem esetén az ügyfélszolgálatot ellátó munkatárshoz, az egységvezetőhöz, illetve a felnőttképzésért felelős vezetőhöz egyaránt fordulhatnak, aki a panaszt szóban vagy írásban egyaránt befogadja. Panasz elektronikus levélben is benyújtható. A panaszról „Panaszlapot” tölt ki a képzésben résztvevő, vagy az intézmény munkatársa és mindkét fél aláírásával igazolja a panasz fenntartását, illetve befogadását. Amennyiben az írásbeli panasz nem a formanyomtatványon érkezik be, arról az intézmény munkatársa kitölti a Panaszlapot, és csatolja hozzá a panaszos beadványát. A felnőttképzést folytató egység vezetője a panaszt – jellegétől függően – kivizsgálja, egyeztet az érintettek között, a kivizsgálás eredményeként hozott intézkedést rögzíti a Panaszlapon, és ellátja aláírásával. Az intézkedés eredményéről a panaszosnak írásban kell visszajelezni, ennek felelőse az egységvezető. A visszajelzést személyes átvétel esetén annak másolatán igazoltatni kell, postán történő megküldése esetén a postai feladóvevénnyel együtt csatolni kell a Panaszlaphoz. A panaszlapokat a felnőttképzést folytató egység a csatolt mellékleteikkel együtt 5 évig őrzi.